Steun de LBG met uw financiële bijdrage!

In de maanden september en oktober zamelen we giften in voor onze wijkkas. Uit de wijkkas financieren we allerlei activiteiten waarmee we ons leven als gemeenschap in de stad versterken. Denk aan kringen en groepen, aan wijkavonden en aan liturgieën; en tegenwoordig ook aan apparatuur waarmee we onze diensten kunnen uitzenden. Voor de overige kosten zoals predikant, koster, organist en onderhoud van gebouwen wordt apart de actie Kerkbalans gehouden, later dit jaar. Maar voor nu vragen we dus uw aandacht voor de wijkkas. We hopen dat u ons wilt blijven steunen. U kunt uw bijdrage overmaken op gironummer NL30INGB0000111806 van de Leidse Binnenstadsgemeente. Wij danken u hartelijk voor uw steun!

Meer informatie: aarzel niet om ons te benaderen!

Corjan Vliek

Rien Rouw