Wij zijn Sophie, Jess, Isis en Alicia, vier antropologie studenten aan de Universiteit Leiden, en wij doen onderzoek naar verschillende aspecten van zorg binnen de christelijke kerk en gemeenschap. Wij onderzoeken hiervoor een kerk in de gemeente Leiden en een kerk in de gemeente Goeree-Overflakkee. Voor dit onderzoek hebben wij een vragenlijst gemaakt met een aantal vragen die gaan over thema’s zoals zorg, religie, gemeenschap en liefdadigheidswerk. Door het invullen van de vragenlijst helpt u ons met het verloop en conclusie van het onderzoek. De vragen beantwoorden duurt ongeveer 5 a 10 minuten en de antwoorden zijn anoniem. Aan het einde van de vragenlijst vindt u contactgegevens, mocht u vragen hebben over het onderzoek.

Link naar vragenlijst.

Alvast bedankt voor uw tijd!