In deze bijzondere tijden zijn we er graag voor elkaar. De Leidse Binnenstadsgemeente is er voor u, voor hulpvragen, troost en bemoediging. Wij maken momenteel onderdeel uit van het landelijke netwerk #Nietalleen. Dit is een landelijk netwerk van lokale kerken en maatschappelijke organisaties. Misschien heeft u praktische hulp nodig of heeft u behoefte aan een (telefonisch) praatje. Neemt u vooral contact met ons op als u gebeld wilt worden of iemand kent die behoefte heeft aan contact in deze bijzondere tijden. Dat kan direct via de pastorale raad van de Leidse Binnenstadsgemeente: pastoraleraad@leidsebinnenstadsgemeente.nl of via het landelijk netwerk www.nietalleen.nl. Zo helpen we elkaar in deze bijzondere tijd, want je bent #Nietalleen.