Op zaterdag 7 maart 2020 worden in de Marekerk een kindertheater en muziektheaterworkshop georganiseerd! De voorstelling gaat over Mozes en wordt uitgevoerd door kindertheatergroep ‘Je bent een Parel’.

‘Op een zolder is van alles te vinden: oude spullen, herinneringen, stof, maar ook wijze lessen… Ga mee met het volk Israël en hun reis door de woestijn. Beleef met het muziektheater wat Gods plannen zijn en hoe Hij Israël en ook ons steeds verder leidt, stap voor stap. Interactief, enthousiast en ook serieus: de voorstelling Woestijngeheimen laat een uur lang dit bijzondere verhaal uit de Bijbel tot leven komen.’

Kinderen tussen 4 en 12 jaar zijn met hun ouders of andere begeleiding van harte welkom. Vanaf 15.30 uur staan koffie, thee en limonade klaar. Om 16 uur begint de voorstelling, daarna is er een pauze en we sluiten af met de workshop. Rond 18 uur is het programma afgelopen. Toegang is gratis, wel wordt na afloop gecollecteerd voor de onkosten.

Graag vooraf aanmelden via: jeugdwerk@leidsebinnenstadsgemeente.nl

Meer informatie vind je op: